NIEUWS

Vacature

Vacature – Allround timmerman

woensdag, 8 juli, 2020

De functie

Ben jij een allround timmerman met passie voor het herstellen en renoveren van woningen en gebouwen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor uitbreiding van onze bouwkundige werkzaamheden zijn wij op zoek naar een allround timmerman die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Veel voorkomende werkzaamheden zijn het vervangen en/of herstellen van ramen, deuren, kozijnen en geveltimmerwerk. Ook mutatieonderhoud zoals keukenrenovatie en af-timmerwerk behoort tot de werkzaamheden. Wij verzekeren je van een leuke en afwisselende baan voor een vakman!

Wat vragen wij van je?

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als timmerman
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Je beheerst de Nederlandse taal
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs (B)
  • Je hebt een VCA-diploma of bent bereid om deze
    te behalen

 

Wat je van ons kan verwachten:

  • Een goed salaris afhankelijk van jouw opleiding en werkervaring
  • Een bus van de zaak
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform
    CAO Schilders-, afwerkings en glaszetbedrijf
  • Pensioenopbouw bij het bedrijfstakpensioenfonds
    Schilders

 

Heb je interesse, mail dan je CV naar cees.boegheim@pasman.nl of vul het formulier hieronder in.

| Bekijk flyer |

Willem van der Plas

NIEUWE PROJECTLEIDER WILLEM VAN DER PLAS

maandag, 4 mei, 2020

Vanaf 1 april 2020 is ons team versterkt met een nieuwe projectleider, te weten Willem van der Plas. Willem heeft jaren als meewerkend teamleider binnen onze organisatie gewerkt en heeft nu de stap gemaakt naar de functie als projectleider.

 

Naam: Willem van der Plas
Functie: Projectleider

Tel: 085-4862310
Email:     willem.vanderplas@pasman.nl

 

Coronamaatregelen Pasman

Maatregelen omtrent het coronavirus

Betreft
Coronavirus

Omtrent het coronavirus hebben wij de volgende richtlijnen voor onze organisatie opgesteld:

Hygiënevoorschriften
Alle medewerkers van Pasman Integraal Vastgoedonderhoud dienen de richtlijnen en adviezen van het RIVM met betrekking tot hygiënevoorschriften te volgen. Deze voorschriften gelden voor alle virussen die griep en verkoudheid kunnen veroorzaken:

– Was je handen regelmatig
– Houdt waar mogelijk een gepaste afstand tussen elkaar (1,5 meter)
– Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
– Gebruik papieren zakdoekjes
– Geen handen schudden
– Vermijd contact met mensen met luchtwegklachten (hoesten, verkoudheid, e.d.)

Thuiswerken
De medewerkers van Pasman Integraal Vastgoedonderhoud die de mogelijkheid hebben om thuis te werken worden geacht dit zoveel als mogelijk te doen. Hiervoor zijn voldoende ICT-maatregelen genomen.

Voldoende afstand bewaren
De medewerkers van Pasman Integraal Vastgoedonderhoud zijn opgeroepen de minimale afstand van 1,5 meter tussen collega’s en/of bewoners in acht te nemen. Hierbij is aangegeven om gefaseerd pauze te nemen, in kleine groepjes in de keet te eten, waarbij sprake is van genoemde afstand.

Omschrijving werkzaamheden op de werkvloer
In de bewonersbrieven is onderstaande passage toegevoegd om de bewoners zoveel als mogelijk te informeren hoe onze medewerkers de werkzaamheden dienen uit te voeren in deze tijd:

Wat kunnen wij nog wel uitvoeren?

• Alle werkzaamheden die aan de buitenzijde van uw woning staan gepland worden gewoon uitgevoerd. We staan dan niet direct in contact met u en er is een veilige afstand die door het RIVM wordt geadviseerd.

Wat kunnen wij momenteel niet uitvoeren?

• Stel dat wij bij u de sponningen komen schilderen, dan moeten daarvoor de ramen en deuren worden geopend. Over het algemeen past dit prima binnen het protocol van het RIVM. Als het echt niet mogelijk is om tussen u en onze medewerkers 1,5 meter afstand te bewaren dan zullen we de sponningen niet schilderen. Deze zullen wij in overleg met u op een later tijdstip uitvoeren.

Wat kunt u doen?
• Heeft u een vraag of iets te melden? Probeer dit dan zoveel mogelijk telefonisch of er mail te doen.
• Mijd contact met ons personeel op locatie zo veel als mogelijk als dit niet noodzakelijk is.
• Volg de richtlijnen die zijn gegeven vanuit het RIVM. Meer informatie vindt u op www.rivm.nl

Medewerkers Pasman:
• Onze medewerkers zijn geïnstrueerd hoe te handelen rondom het Coronavirus. Mocht een medewerker verschijnselen rond het virus vertonen dan zal deze niet op het werk worden toegelaten.
• Onze medewerkers maken gefaseerd gebruik van de keetwagens zodat men de 1,5 meter afstand kan blijven hanteren

Directie,
Pasman Integraal Vastgoedonderhoud B.V.

Download deze poster

Corona Poster

Opendag Rijnmond College

Open dag op het Rijnmond College

vrijdag, 29 maart, 2019

Op zaterdag 19 januari jl. was er de Open Dag op het Rijnmond College te Katwijk, de voormalige LTS of nog langer terug Ambachtsschool.

Het is in zijn algemeenheid bekend dat er steeds minder jongeren kiezen voor een technische vakopleiding, dit is iets wat wij als Pasman de laatste jaren ook ervaren door steeds minder instroom van jonge mensen in de branche. Pasman heeft op de Open Dag een stand bemand om te kijken of we als organisatie iets bij konden dragen in het enthousiasmeren van jonge mensen en hun ouders om te kiezen voor een technisch vak, en schilderen in het bijzonder. De stand werd bemand door onze directeur en oud leerling van deze school Jan de Niet en Luc Guijt, ook oud leerling van de school en inmiddels een volwaardig schilder binnen ons bedrijf, en dit naar volle tevredenheid van ons en hemzelf.

Zoals gezegd was het idee om samen met de school te vertellen wat de mogelijkheden zijn in het kader van interne vakopleidingen, doorgroeimogelijkheden en een baangarantie met goede salariëring en arbeidsvoorwaarden in techniek. Om in Jan zijn woorden te spreken: “Technische vakken moeten weer “Sexy” worden en men moet er weer met trots over kunnen praten als men voor een technische opleiding kiest. Daarnaast moet Katwijk weer het Schilders bolwerk van weleer worden”.

Jan en Luc vonden deze dag erg leuk om te doen en kregen veel positieve respons op hun aanwezigheid en bijdrage. Een direct positief gevolg is dat we na deze Open Dag in gesprek zijn geraakt met 3 leerlingen waarvan er inmiddels 2 hebben besloten om hun vakopleiding binnen Pasman te gaan volgen!

Opendag Rijnmond College 

Dashboard Havensteder zorgt voor inzicht

donderdag, 14 maart, 2019

“Er zijn drie zaken die ik graag die ik graag terug wil zien op één dashboard voor alle 6 de gevelpartners waar we mee samenwerken”

  1. Het bewijs dat de gevelpartners van Havensteder voldoen aan de afspraken op het gebied van het kwaliteitsniveau die we hebben gemaakt in het contract
  2. Een inzicht in de onderhoudskosten voor alle complexen voor de komende 5 jaar
  3. Een beeld van de actuele kwaliteit van de complexen “

Dat was de vraag en de ambitie die Henk Hartman, teamleider inkoop en contractmanagement van Havensteder uitsprak eind 2017.

Met dat doel voor ogen is gestart met het ontwikkelen van een dashboard voor Havensteder. Geen makkelijke opgave omdat een dergelijk dashboard waarbij 6 partijen gezamenlijk dergelijke informatie tonen nog niet bestaat.

Nu een kleine anderhalf jaar later is het dashboard gereed en operationeel. Gedurende het traject is er zelfs functionaliteit toegevoegd waardoor er nu nog meer informatie op het dashboard getoond wordt. In grote lijnen werkt het systeem als volgt.

  • Er zijn diverse maatwerk apps gemaakt waarmee de bedrijven op een uniforme manier zaken vastleggen.
    • Verf technische keuringen (0-meting, aanvangsmeting, eindkeuring)
    • Procesmeting (controle of alle werkzaamheden juist worden uitgevoerd)
    • Proces verbaal van oplevering
  • Er is een vast format gemaakt waarop de meerjarenplannen worden ingevoerd

De resultaten van deze ingestuurde formulieren worden realtime getoond op het dashboard waardoor Havensteder steeds inzicht heeft in de stand en resultaten van de samenwerking

 

Op het dashboard zelf kan met handige filters worden doorgeklikt naar onderliggende informatie.

 

Ook de rapporten zelf zijn in PDF of in Excel te downloaden

 

In diverse sessies en trainingen is de werking van het dashboard toegelicht. Mede hierdoor wordt het systeem breed gedragen en gebruikt.

(Ingevuld) Vacature: Projectleider Integraal Vastgoedonderhoud

vrijdag, 2 juni, 2017

Wederom zoeken wij per heden een nieuwe projectleider om ons groeiende team te versterken.

Voor meer informatie kijk op de vacaturepagina

 

Nieuwe collega Arie van Duijvenvoorde

maandag, 6 maart, 2017

Wederom  is in februari ons team versterkt met een ervaren projectleider.

Door de groei en uitbreiding van onze organisatie is per 27 februari een nieuwe projectleider gestart, te weten Arie van Duijvenvoorde. Arie heeft een ruime ervaring als projectleider in onze branche en zal met name belast worden met het begeleiden van (integrale) projecten.

 

 

(Ingevuld) Vacature: Projectleider Integraal Vastgoedonderhoud

donderdag, 15 december, 2016

Per heden zoeken wij een nieuwe projectleider om ons team te versterken.

Voor meer informatie lees de vacature hier: www.pasman.nl/vacatures

Neem contact op via email info@pasman.nl

 

Nieuwe collega Paul Oerlemans

woensdag, 16 november, 2016

Sinds afgelopen september is ons team versterkt met een ervaren projectleider.

Paul Oerlemans is afkomstig van een ander vastgoed onderhoudsbedrijf en heeft 15 jaar ervaring in de branche. Binnen Pasman zal hij onder andere de RGS werken gaan opnemen, scenario’s gaan maken en deze werken gaan begeleiden in de uitvoering.

 

 

Digitaal Werken voor houtrot registratie

dinsdag, 15 november, 2016

Pasman gaat steeds meer digitaal werken. Recent is het gehele proces rondom houtrot registratie geautomatiseerd met Moreapp. Op veel projecten komt houtrot voor. De klant vraagt ons dit aanwezige houtrot te herstellen. Hier gaan veel kosten mee gemoeid dus het vraagt veel van onze timmerlieden om dit goed te registreren en van onze projectleiders om dit weer te vertalen naar de opdrachtgever.

Tot nu toe ging dit hele proces grotendeels op papier en koste het veel tijd om al deze registraties te verwerken. Sinds kort doen we dit met Moreapp. Als er houtrot aanwezig is worden alle reparaties vastgelegd in een app. Alle resultaten worden automatisch doorgestuurd en verwerkt in speciaal hiervoor ontwikkelde software. De projectleider ziet nu met een druk op de knop het uitgevoerde werk en kan dit direct presenteren aan de klant of bijsturen als dit nodig is! Hiermee wordt een grote efficiencyslag gemaakt binnen onze organisatie.